Inauguració


Bé, feia temps que tenía en ment crear un blog. Per diferents motius va ser una idea que vaig anar deixant una mica de banda, bé per falta de temps, bé per mandra o pel motiu que sigui, però finalment m'he decidit a obrir-ne un. No em prenc això com una obligació d'anar escrivint cada dia, no pas; sinó que aniré escrivint cada quan un servidor en tingui ganes o cregui que té alguna cosa a dir, sigui del tema que sigui.
No em vui entretenir massa amb la meva primera entrada, ja més endavant aniré explaiant-me més sobre els temes d'actualitat que vegi convenient tractar.

Pd: ja aviso d'avantmà que bàsicament serà un lloc on exposaré les meves idees i la meva manera de veure i viure les coses. Aquest fet pot ocasionar que hi hagi gent que no hi estigui del tot d'acord; qualsevol opinió o punt de vista de qui vulgui serà ben rebut, sempre que sigui amb la pertinent educació i respecte.

Pd2: serà emminentment un blog on es veuràn les meves idees i la meva orientació política, no us diré quina és, però ja en fareu un petit tast.

Pd3: estic pensant en obrir-me una conta de Twitter... ja veurem.


Us passo per començar un video d'un gran tema de Feliu Ventura, disfruteu-la.






1 comentario:

  1. Bueno, para eso sirven lso Blogs no? para poner cada uno lo que piensa y siente y si no les gusta que no miren :)

    ResponderEliminar